StarNet life, Uncategorized

11 ani de evoluție și inovații

Pe 7 august, am sărbătorit cu toți colegii mei de la StarNet, 11 ani de când lucrăm împreună, cot la cot, o familie mare de oameni puternici și entuziaști.

echipa

Unul câte unul am adăugat anii munciți la StarNet, am adunat oamenii în familia noastră, am cucerit mii de clienți, am trasat kilometri de fibră optică prin toată Moldova, am muncit mult și  datorită efortului comun suntem acum un grup de companii  prosper.

tort StarNet

Filosofia noastră de business a fost întotdeauna cât se poate de simplă. Am crezut într-o idee, aceea de a contribui la dezvoltarea țării prin intermediul noilor tehnologii și am decis să facem business la superlativ alături de o echipă profesionistă. Am crezut cu tărie că totul stă în puterile noastre, nu am abandonat ideile și visele și, astfel, am reușit să ajungem lideri în domeniul comunicațiilor electronice.

Făcând o retrospectivă, pot spune cu siguranță, că acești 11 ani au fost ani de bucurie, inovație, provocări, realizări și mândrie de tot ceea ce am reușit să facem pe piața serviciilor din Republica Moldova. Prestând cele mai calitative și inovative servicii din țară am ajuns lideri în domeniu.  Suntem un concern care adună 14 companii, deservim mai mult de 100.000 de clienți, acoprim 15 orașe din Moldova, avem parteneri strategici naționali și internaționali, tehnologii de ultimă generație și oferte ce egalează în capacități cu țările înalt tehnologizate.

Acești 11 ani de activitatea ne-au dăruit o experiență unică, am realizat multe lucruri  frumoase și în continuare avem aspirații mărețe. Mulțumim tuturor pentru încredere și apreciere.

La mulți ani, StarNet!

008 017 055 059 079 082

 

 

Standard

Leave a comment